SendSuite Tracking Online on tehostanut YIT:n postinkäsittelyä ja asiakaspalvelua.
Yrityksen posti- ja aulapalvelut tarjoavat palveluja 800 pääkonttorissa työskentelevälle YIT: n työntekijälle ja muille kiinteistössä toimiville yrityksille.
Ennen SendSuite Tracking Online -järjestelmän käyttöönottoa YIT:n postipalveluilla ei ollut erillistä järjestelmää pakettien ja postin vastaanottamiseksi ja toimittamiseksi. Saapuvista paketeista ilmoittaminen vastaanottajalle sähköpostitse tai puhelimitse sitoi paljon resursseja postinkäsittelystä.
YIT halusi paremman ratkaisun ja valitsi Azolverin skaalautuvan, pilvipohjaisen SaaS-ratkaisun: SendSuite Tracking Onlinen.
- Järjestelmä on parantanut postinkäsittelyn ja asiakaspalvelumme tehokkuutta. Lähetyksen rekisteröinti vastaanotetuksi viivakoodilla ja järjestelmän automaattisten sähköposti-ilmoitusten käyttäminen säästävät henkilöstöresursseja merkittävästi, kertoo palveluvastaava Minna Sahanen .
- Lisäksi mahdollisuus ottaa vastaan sähköisiä allekirjoituksia vastaanottajalta toimituksen yhteydessä lisää yrityksemme lähetysten seurannan hallintaa. Käytettyään jonkin aikaa SendSuite Tracking Online -järjestelmää lähetysten vastaanottamisen ja toimittamisen seurantaan, YIT otti käyttöön myös SendSuite Tracking Onlineen saatavilla olevan omaisuudenhoitosovelluksen lainattujen avainten ja markkinointimateriaalien seuraamiseen.
"Järjestelmän nopea ja helppo käyttöönotto oli myös positiivinen kokemus"
-Minna Sahanen
- Yhden järjestelmän käyttö omaisuuden ja saapuvien pakettien hallintaan tutussa käyttöliittymässä on meille selkeä etu, sanoo Marko Heliö, asiakaspalvelupäällikkö YIT:n toimitilapalveluista.
- SendSuite Tracking Online -järjestelmä tuo toivottua tehokkuutta toimitusten vastaanottamiseen ja toimittamiseen. Se tarjoaa tärkeitä toimintoja kohtuullisin kustannuksin. Järjestelmän nopea ja helppo käyttöönotto oli myös positiivinen kokemus, Sahanen sanoo.