Ruotsalaisen henkivakuutusyhtiö Skandian pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Yritys hoitaa kaiken sisäisen tavaraliikenteensä pääkonttorista käsin käyttäen Azolverin SendSuite Tracking -ratkaisua logistiikan seurantaan.
- Ennen kuin otimme käyttöön SendSuite Tracking -ratkaisun, Azolver oli jo entuudestaan tuttu, sillä olimme käyttäneet heidän postimaksukoneitaan. Koska olimme tyytyväisiä Azolverin palveluun ja SendSuite Tracking -ratkaisu sopi tarpeisiimme, päätimme ottaa sen käyttöön, kertoo Skandian toiminta- ja palvelupäällikkö Jonas Engström .
"Voimme lämpimästi suositella Azolveria, sillä heidän SendSuite Tracking -ratkaisunsa on toiminut meillä erittäin hyvin. Azolver luo jatkuvasti parannuksia ja ottaa uusia kehitysaskeleita, jotka hyödyntävät meitä. Meillä on ollut vain hyviä kokemuksia heidän palvelustaan, jolla työt hoituvat nopeasti."
- Jonas Engström
Skandian pääkonttori työllistää noin 1 400 työntekijää. SendSuite Tracking -ratkaisu auttaa organisaatiota seuraamaan kaikkia saapuvia tavaroita ja lähettämään viestin vastaanottajalle lähetyksen saapuessa. Ilmoituksen saadessaan työntekijät voivat tulla Tukholman pääkonttorin palvelupisteeseen noutamaan pakettinsa ja asiakirjansa. Tavaran vastaanottajat allekirjoittavat lähetystodistuksen mobiililaitteella, eikä muita toimenpiteitä tarvita! Azolver toimittaa Skandialle viikoittaisen raportin kaikista organisaation sisällä vastaanotetuista tavaroista.
Engström on tyytyväinen yhteistyöhön Azolverin kanssa:
- Voimme lämpimästi suositella Azolveria, sillä heidän SendSuite Tracking -ratkaisunsa on toiminut meillä erittäin hyvin. Azolver luo jatkuvasti parannuksia ja ottaa uusia kehitysaskeleita, jotka hyödyntävät meitä. Meillä on ollut vain hyviä kokemuksia heidän palvelustaan, jolla työt hoituvat nopeasti.