Azolver Facility Management -seurantaratkaisut
Kiinteistönhuoltoyhtiöt haluavat alati parantaa asiakaspalvelunsa laatua, vähentää asiakkaittensa käyttökustannuksia ja tarjota uusia ratkaisuja, jotka parantavat yritysten liikevaihtoa ja katetta. Azolver Facility Management Tracking Solutionin avulla tämä on kaikki mahdollista.
Nykyinen ratkaisumme koostuu useista palveluista:
Saapuvien pakettien ja toimitusten seuranta
Varmista, että asiakkaasi pystyy seuraamaan pakettien ja tavaroiden toimituksen tilaa. Seurantaan kuuluu alusta loppuun saakka raportointi (vakioraportit ja mukautetut raportit).
Hallitse palvelupyyntöjä
Azolver Facility Management -seurantaratkaisussa on sisäänrakennettu ominaisuus, jolla palvelupyynnöt, esim. lamppujen vaihto, voidaan helposti rekisteröidä ja käsitellä.
Toimitusvaihtoehdot
Azolver Tracking Solutions -ratkaisun avulla kiinteistönhuoltoyritykset voivat tarjota pakettien, tavaroiden ja käyttöomaisuuden toimitusta säilytysautomaattien kautta, mahdollistaen toimituspalvelun toiminnan ympäri vuorokauden.
Lisätietoja, miten kiinteistönhuoltoyhtiöt ovat hyödyntäneet Azolver Facility Management -seurantaratkaisuja, saat Azolverin ratkaisumyyjältä.